Witaj!

Autor: Fantazja / Brak komentarzy / Edit post
Fantazja (Fanta), a właściwie Paulina - 18-letnia graficzka, mieszkająca sobie w Łodzi (nie, nie w tej podwodnej). Na co dzień uczęszczam do Technikum o profilu Technika Cyfrowych Procesów Graficznych. Grafiką interesuję się już około czterech lat, zaczynałam w Gimpie, ale jak większość grafików skończyłam w Photoshopie. Jestem ogromną fanką piłki nożnej - moim ulubionym klubem piłkarskim jest Barcelona (nawet kobieta wie co to spalony). W wolnych chwilach czytam książki, różnego rodzaju od młodzieżowych, aż po Grey'a, oraz oglądam seriale. Mój ulubiony to Teen Wolf oraz Pretty Little Liars, z filmów najbardziej lubię Więzień Labiryntu, Igrzyska Śmierci (2) i Jurassic World. Z muzyką bywa różnie, głównie słucham popu i rocka. Ulubionymi artystami, którzy podbili moje malutkie serduszko są: 5 Seconds of Summer, All Time Low, Panic! At The Disco, Fall Out Boy, Green Day, One Direction, Demi Lovato, Little Mix, Ariana Grande i wielu innych. Większość mojego 'cennego' czasu pochłania grafika, która jest nawet obowiązkowym przedmiotem w szkole ;-) Swój mały sukces odniosłam robiąc okładkę do książki Pauliny Klecz - CIEŃ, w najbliższym czasie również do PUŁAPKA, oraz dodatki do serii z tej książki.

© Agata for Wioska Szablonów